بهترین بازی های ژاپنی کامپیوتر و کنسول

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
12:3
یک شنبه 7 ارديبهشت 1399

کشور ژاپن از جمله کشورهای پیشرو در صنعت بازی سازی است. هر ساله بازی های ژاپنی زیادی منشتر می شود و بسیار از گیمرها برای انتشار آن لحظه شماری می کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های ژاپنی برای کامپیوتر و کنسول را معرفی کینم با ادامه مطلب همراه ما باشید.

بهترین بازی های ژاپنی برای کامپیوتر و کنسول

 

1. بازی Dark Souls 3

بازی ژاپنی

پلتفرم‌ها: PS4 – Xbox One – PC

نهایتا به رتبه اول فهرست بهترین بازی های ژاپنی رسیدیم و این رتبه به بازی دیگری جز Dark Souls 3 تعلق ندارد. بازی Dark Souls III توسط استودیو FromSoftware ساخته شده و کمپانی Bandai Namco Entertainment آن را به انتشار عمومی رسانده است.

ژانر بازی Dark Souls 3 اکشن نقش آفرینی محسوب می‌شود و هر دو حالت تک نفره و چند نفره در بازی موجودند. از نقاط منحصربه‌فرد بازی Dark Souls 3 می‌توان به مکانیزم‌های مختلفی همانند Weapon Arts، فازهای متنوع در نبرد با هیولاهای بازی و همچنین حمله‌های Charge در گیم پلی اشاره کرد.

 

 

2. بازی Bayonetta

بازی های ژاپنی

پلتفرم‌ها: PS3 – Xbox 360 – Wii U – PC – Nintendo Switch – PS4 – Xbox One

به عنوان دومین بازی ویدیویی فهرست بهترین بازی های ژاپنی عنوانی به نام Bayonetta را قصد داریم برای شما معرفی کنیم. بازی Bayonetta توسط کمپانی PlatinumGames ساخته شده و استودیو بازی‌سازی سگا (Sega) با همکاری کمپانی نینتندو (Nintendo) آن را به انتشار رسانده است. ژانر این بازی اکشن Hack and slash محسوب می‌شود.

وقایع بازی Bayonetta در یک دنیای فانتزی به نام ویگرید (Vigrid) روی می‌دهند؛ مکانی مخفی که در اروپای امروزی واقع شده است. نکات قوت این بازی بسیارند و اگر بخواهیم به تعدادی از آن‌ها اشاره کنیم می‌توانیم امکانات متعدد نسخه PC همانند پشتیبانی از رزولوشن 4K، مبارزات سریع، قابلیت استفاده از دامنه متنوعی از اسلحه‌ها و نهایتا طراحی عالی قهرمان بازی و خصوصیات مشخص کننده او را نام ببریم.

 

 

3.بازی Street Fighter V

بهترین بازی های ژاپنی برای کنسول

پلتفرم‌ها: PS4 – PC – Arcade

به عنوان سومین بازی فهرست بهترین بازی های ژاپنی Street Fighter V را می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم. این بازی توسط کمپانی کپ‌کام (Capcom) ساخته شده است. سری Street Fighter را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سری بازی های ویدیویی تمام دوران‌ها نامید.

بازی Street Fighter V به عنوان پنجمین نسخه از این سری محبوب هسته اصلی گیم پلی و مبارزات Street Fighter و همچنین فهرست شخصیت‌های بازی را حفظ کرده است. جا دارد اشاره کنیم که نسخه جدیدتری نیز از بازی به نام V-Gauge منتشر شده است که با اضافه کردن چندین تکنیک جدید، عمق بیشتری به گیم پلی آن بخشیده است.

 

 

4. بازی Tekken 7

بازی ژاپنی کامپیوتری

پلتفرم‌ها: PC – PS4 – Xbox One – Arcade

به عنوان پنجمین بازی فهرست بهترین بازی های ژاپنی عنوانی به نام Tekken 7 را برای معرفی در نظر گرفته‌ایم. بازی Tekken 7 توسط کمپانی بازی‌سازی Namco Bandai ساخته و به انتشار رسیده است.

گیم پلی بازی Tekken 7 روی مبارزات کلاسیک یک به یک (1v1) در یک محیط سه بعدی تمرکز دارد. از ویژگی‌های جدید گیم پلی می‌توان به دو امر اشاره کرد. یکی از آن‌ها مکانیزمی به نام Rage Arts است که در واقع یک حرکت ویژه قدرتمند است که تنها یک بار و هنگام کم بودن سلامت رقیب می‌توان از آن استفاده کرد. دومین مکانیزم نیز حرکتی به نام Power Crush است که به بازیکن امکان می‌دهد در حین ضربه خوردن از حریف به ضربه زدن به او ادامه دهد. حالت چندنفره نیز هم به شکل آنلاین بین‌المللی و هم به شکل شبکه‌ای در بازی موجود است.

 

 

. بازی Dragon Ball Xenoverse 2

بازی کامپیوتری ژاپنی

پلتفرم‌ها: PS4 – Xbox One – PC – Nintendo Switch

عنوان ششم فهرست بهترین بازی های ژاپنی Dragon Ball Xenoverse 2 نام دارد. بازی Dragon Ball Xenoverse 2 توسط کمپانی Dimps ساخته شده و استودیو بازی‌سازی Bandai Namco Entertainment آن را به انتشار عمومی رسانده است.

گیم پلی بازی Xenoverse 2 این امکان را برای علاقمندان فراهم می‌کند که شخصیت منحصربه‌فرد مورد نظر خود را ساخته و در دنیای وسیع شهری به نام Conton به گشت‌وگذار و مبارزه بپردازید. سیستم مبارزه بازی نیز از حرکات و کومبوهای مختص سری Dragon Ball در طراحی خود بهره برده است.


تعداد بازدید از این مطلب: 1178
برچسب‌ها: بازی ژاپنی , ,
بازدید : 1178

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر